Dahlia Dress
3 products
CROP TEES
21 products
Bottoms
6 products
Sets
18 products
HATS
94 products
Sold out

Wild Wild Horses Hat

$ 32.00

Heard it on the radio, thought it sounded Western. Put it on a hat, definitely was Western. 

Snake Farm Hat

$ 32.00

Live. Genuine. Snakes.

Yippee Ki Yay Hat

$ 32.00

“YIPPEE KI YAY!” You can go on and fill in the rest if you want to. We ain’t gonna say it… We gotta sell hats after all!

Sold out

Hand Tied Flies Hat

$ 32.00

Sendero’s Hand Tied Flies! Best flies this side of the Mississippi… cause who even bothers fishin’ on the other? We've got flies so realistic, you'd swear they were spun by...

Stagecoach Hat

$ 32.00

We wrote a haiku about how no one that ever rode an actual stagecoach would be wearing this cap instead of a cowboy hat. Seemed like a good idea at...

Brochacho Hat

$ 32.00

Brosky, Broseidon, Brotato, Brometheus, Brofessor, Brobi-Wan Kenobi, Teddy Bro-sevelt. Whatever floats your boat, Brochacho.

Howdy Dude Hat

$ 32.00

“Howdy Partner” is so 1800’s. “Howdy Dude” is in. Saddle on up, get them little doggies along, and welcome to the modern era of cowboy camaraderie. Or at least that’s...

Sold out

No Luck Hat

$ 32.00

Everyone who spends enough time workin’ cattle can tell you that they've had some moments where they were an inch from death… or severe embarrassment. Times where they were close...

Sold out

50 Cent Worms Hat

$ 32.00

Y'all, pop on down to Sendero Bait and Tackle and get all the essentials! We got your nightcrawlers, jigs, crankbaits, motor oil, baby powder, hoosker doos, hoosker don’ts. Gotta apologize...

Never Was a Horse Hat

$ 32.00

“Never was a horse that couldn't be rode, never was a man that couldn't be throwed.” A wise ol’ cowboy told us this one day. Said once he understood it,...

Still Pickin' Hat

$ 32.00

This lonely ol’ esqueleto cowpoke has played his song longer than anyone can remember. Just out there serenading the sagebrush and ‘yotes with his gee-tar. He’ll probably keep playing ‘til...

Murrieta Hat

$ 32.00

"When freedom is a memory and justice is outlawed, the just must become outlaws."

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
Shopping cart
FREE SHIPPING! for all orders over [money]
Almost there, add [money] more to get FREE SHIPPING
Heck yeah! You've got Free Shipping!

Your cart is empty.

Return To Shop

Add Order NoteEdit Order Note